Rijd MS de wereld uit!

Geplaatst op 26-04-2023 door Marre
Rijd MS de wereld uit!

Op 20 mei 2023 vindt het motortreffen ‘Rijd MS de wereld uit’ plaats, waarbij we geld willen inzamelen voor Marre’s stamceltransplantatie in Mexico. Dus pak je motor, maak zelf een mooie (eigen bedachte) tourrit en rijd naar Marcel en Elise. Het motortreffen start om 14 uur aan de Lindertschendiek 6, 49828 Neuenhaus. Hier kun je een lekkere kop koffie met brood en gebakken ei krijgen(€5). Verder kun je genieten van live muziek onder het genot van een biertje, wijntje of fris (€2). We snappen dat je na zo'n gezellige middag niet meer op de motor wil stappen. Daarom kun je bij ons in de tuin een tent opzetten en is overnachten geen probleem!

Deze dag staat in het teken van Stichting Marre MS vrij. Alle opbrengsten zullen worden gedoneerd aan haar stichting.

We hopen jullie allemaal te zien de 20e. Tot dan!