Loop MS de wereld uit!

Geplaatst op 19-04-2023 door Marre
Loop MS de wereld uit!

Op 13 mei 2023 vindt de wandel- en hardlooptocht ‘Loop MS de wereld uit’ plaats, waarbij we geld willen inzamelen voor Marre’s stamceltransplantatie in Mexico. We nodigen iedereen uit om deel te nemen aan deze dag (kom zoveel mogelijk op de fiets). De wandel- en hardlooptochten starten om 14 uur aan Hoofdstraat 9, 7635 LJ Breklenkamp. Dit is zowel het begin als eindpunt. Afstanden De hardlooptocht biedt de keuze tussen 5 kilometer en 10 kilometer. De wandeltocht is 6 kilometer. Al nieuwsgierig naar de wandelroute? De inschrijving voor de wandel- en hardlooptochten vindt plaats bij aankomst en we vragen vrije gift als inschrijfgeld. Na de tocht zullen we een loterij houden met tal van prijzen om geld in te zamelen voor Marre’s stamceltransplantatie in Mexico. Aangezien de stamceltransplantatie een aanzienlijke kostenpost met zich meebrengt, hebben we jouw hulp nodig! Kortom: laten we samen stappen zetten voor een geweldig doel en MS de wereld uit lopen!

We zien je graag op 13 mei aan de start verschijnen!

Houd er rekening mee dat er geen pinbetalingen mogelijk zijn.

Hieronder de wandelroute (6km):

wandelroute